Selasa, 15 Mei 2012

New Job

Yeah Stalkers ! 
Today aku mahu beritahu awak semua yang saya macam nak buat satu entry setiap hari yang menceritakan kisah hidup saya dari darjah satu hingga sekarang . Hope saya tak malas ea . Hee . Orait . Sya mula sekarang . Masa aku darjah satu baru melangkah ke zaman persekolahan . Mula lahh bertemu rakan baru dan ada juga rakan lama dari sekolah tadika . Ohoii . Memang seronok masa tu . Buda kecikk ape tahu erti kehidupan sebenar . Tapi best jumpa kawan seperti Aqilah , Syafiqah and so on . Main tarik-2 rambut , main tarik-2 tudung . Oke . Sangat seronok . Opps . Lupa nak beritahu masa tu saya bersekolah di SK Taman Muhibah , Kulai . Jauh ? Memang lahh . Saya orang Kulai lahh awak . Hee . Everything is wonderful . Everything is joyful . Never thought about sadness or something . Never cares who looks us . Never cares about that . One thing that i care about is ENJOY . Haha . Okay . Stop talking about that . Maybe tomorrow or the day after tomorrow i'll udate again . Mmmmuuuuuaaahhh . 

Love Ya !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan