Selasa, 15 Mei 2012

Feeling

Haii Korang . Today sedikit touching after reading #S written blog . Dont be mad if i said your feeling , your story just like me . I dont know what you've been felt lately . Everything you write o story in your blog just like what im felt . After read yours , suddenly my tears dropped . WHY ? I dont know . Mybe because your written made me remembered about my memories with him . Seriously , dah banyak kali aku cuba untuk buat seperti yang dia suruh . but honestly i cant . i cant babe . its almost 2months but my heart still belong him . im sorry . even hes already had a suitable person that was more prettier , more cheerful , more gently , more sweet than ME . aku tetap ta boleh lupakn dia . actually im nothing . im know it . dia lebih pandai ambil hati my ex . try to be accepted everything . i dont know if HE hate me already or what ? he never say hi apa lagi nak berborak . i never expected this will happen . sebelum ni aku selalu cakap dengan diri aku 'kalau aku dan dia putus aku tetap akan berbaik dengan dia . ' tapi sekarang lain jadi nya . before this aku pernah cakap dengan ibu aku pasal ni ad my mum said 'dah tak ada apa-2 buat apa nak tegur ' . emm . totally dissappointed . im always try to make myself more happier but my soul ____ . theres nothin . i cant be her . i cant be anybody . i just can be myself . M Y S E L F . but untill when i must hide this feeling . alone . A L O N E . I Love Him Very Much . and for sure I Miss Him . aku hanya mampu bercakap dan melaku kan segala-gala nya di dalam mimpi . mampu kah ia menjadi realiti ? itu impian aku . i wish my future husband is a bank officer . i wish my future husband is HE . can i ? nobody knows that . only Allah . hanya Allah yang tahu segala-gala nya . kerana Dia Maha Mengetahui .

Ya Allah , berikn lah hamba Mu ini kekuatan untuk menjalani hidup yang penuh dugaan . berikan hamba Mu ini keyakinan untuk menghadapi hari-2 ku . sesungguh nya aku ini hanyalah hamba Mu yang lemah .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan