Jumaat, 13 Januari 2012

Sabtu yang Boring


Assalamualaikum ..
Korang nampaak tak gambar kat atas tu ? Hhehe . Itu kan gambar pelakon-pelakon Sungkyunkwan Scandal . Aku suka taw cte tu ! Dekat sekolah pun aku ada geng Sungkyunkwan gak . Kami semua berempat . Aku lak sebagai Kim Yun Sik .Sebab kan aku ni buda yang paling kecik dalam geng tu . Huhu . Stop ! Act , Bukan tu yang aku nak bicara kan sekarang ni . Weekend ni aku rase boring sangat . Nak buat keje sekolah nanti laah dulu . Aku da lah belum mandi lagi *aisy-2 ! Anak dara ke cam ni ? 
Alaaa . Kejap lagi aku mandi ur ea . Hehe . Da bucukkk niy . Minggu kedua persekolahan semua nya berjalan laancar aku pegi , belajar and balik sekolah . Semua nya normal sajee . Nothin special . Juz like last year . Yang lain nya cuma ape yang aku blaja sungguh berbeza dari tahun lepas . Buku-2 kerja sudaa beres . Tinggal buku sejarah saje . Ta pe ta pe . Aku masih ada duit lagi tuk bayar buku tu . 2hari cuti aku rase aku penuh kan aktiviti aku dengan buat kerja sekolah saje lahh . Kalau ada masa lapang .. Buat ulankaji . Tahun depan kan da SPM . So , aku ingat aku nak prepare awal-2 . Kate score baik punya tuk SPM kan . Hhehe .
Oke lahh Readers .. Aku mahu mandi ni . Semoga kita ketemu lagi .
BUBYE . ADA JODOH NANTI KITA KETEMU LAGI .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan