Jumaat, 6 Januari 2012

Orientation End !



**Give me a big applause plizz ..
Ececeh ! Buat pe tah nak bertepuk-2 tgn segala . Huhu . Sebab , hari ni sesi orientasi untuk buda Fom4 suda berakhir . Segala sakit punggung dan pinggang sudaa berakhir . Hehe . Tadi semua pelajar Fom4 SMK Sultan Abdul Jalil , Kluang sudah diberikan kelas masing-2 . Fuuhh ! Lega rase ny apabila kami sudaa diberi kelas . Dan aku amt terkezutt sekali ! Nak tahu sebab ape ? Sebabb .. Aku berada di kelas 4S1 ! Adedeh ! Aku pilih S2 tapi yang dapat nya lain lak . Ta bape best urr kat situ . Ramai buda KAA
saje . Buda gegurl klas aku cume 5orang termasuk aku . Yang lain buda laki . Haisyy ! My Hubby Comel dapat A1 ! Nun jauh dari mata ku ini . Huuu~~ Ape pun aku harap sesi pembelajaran yang bermula hari Isnin ini akan berjalan dngan lancar . Walau pun aku sedikit gementarr tapi kita kena harungi juga kan . Ececeh ! Ayat berbunga-2 . Huhu . EH ! Stop ! Da merepek lak aku . Sampai di sini coretan nya ya ! Moga ketemu di lain hari .. 

**Sedang menunggu tiba nya 12tengah malam ni 
**wink-2
^_^ V


Tiada ulasan:

Catat Ulasan