Sabtu, 5 November 2011

Penat MengUpdate


Hye Korang !! 
Sudaa lame aku tak mengupdate blog niy kan . eisy-2 . Aku tahu blog aku tak ada seHot blogg korang , korang n korang kan . Hehe . Dlam beberapa hari ini aku asyik buat macam-2 jep at blog aku ini . macam-2 yang aku letak . Tapi tetap tak secantik blog korang kan . Huhu . Bukan apa sebenarnya aku jealous meyh dengan blog korang yang cantik-2 tu . Yelar kan .. Blog korang tu penuh dengan gadget-2 yg best-2 . Heee~~ . Okay ! Stop  ! Penat aku bercerita tentang blog , blog n blog tu . Cuba larr fikir benda lain .. Emm .. Actually , Aku sebenarnya tak ada benda yang nak di buat . Busann banget ! Esok sudaa masa nya semua umat Islam menyambut Hari Raya AidilAdha . Nenek aku sudaabuat ketupat meyh **tapi aku tak tolong pun . Kalau aku buat mesti hancur punya daun ketupat tu . Huuu ~ ~ Eh ! Stop lagi ! Aku rasa cukup lerr setakat ini sahaja . 
Bubye . 
Peace No War !
**Selamat Hari Raya Aidiladha untuk Semua Umat Islam di Seluruh Dunia 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan