Jumaat, 11 November 2011

Mood : Sad


Hye Reader !
Hari ini baru aku dapat wat entry baru ni .. Sebab jiran aku tu baru jep pulang kan net aku ni . hehe ..
Oke ! Berbalik kepada tajuk entry aku di atas .. 'Mood : Sedih' .. Kenapa ? Sebab kan tadi aku cube
buka ACC FB aku tu . Tapi .. Cam dah kene delete jep . Tapi .. Lom confirm lagi . Paz tu aku cube 
lha buka ACC FB My Beloved Husband tu . Tahu tak apa yang tertulis at situ paz aku da siap taip pazwed ?
Rupe-2 ny dy da tuka pazwed ! Aissyyy ! Saket deyh hati aku yang lembut niy ! Tapi .. aku lom dapaat kan kepastian daripada die lagi . Aku ta tahu sama ada die o orang lain yang tuka . Hati aku kata memang die yang sengaje tuka . Emm . Kalau betul la die yang tuka .. Sampai nye hati die . Sekarang niy aku asyik pikir yang bukan-2 jep . Daripada happy terus rase sedih mulaa selubungi hati aku yaang mudaah tersentuh ini . Hadoyy ! Hati ! Bersabarlah di kau ! Dan aaku hanya mampu terus bersabar ..
Oke ! Dah urr .. Sampai di sini saja entry aku kali ini yer .. Lao ade masa .. Aku update urr lagi ea .
Hehe . 
Tersenyum walau pun hati ini terluka 

:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan