Ahad, 5 Februari 2012

Contest Sweet Sour Friends by Wan Niahix & Nur Ayi'en


Tengok banner di atas tu . Sape-II yang berminat sila click banner tu yer :)

*sweet ta kawan aku ni

Ok lahh . Sekarang aku mahu  cerita pasal kawan baik aku ni . Nama penuh di Nur Izzati bte Abd.Azis . Tapi dekat sekolah orang-II panggil dia Nia . Dia kate senang nak diingat kan . Kebetulan name panggilan tu kalau diterbalikkan akan menjadi nama aku iaitu Ain . Kiteorang ni ada chemistry aw ! Hehe . Aku dan dia berkawan sejak Form1 lagi . Dan dalam masa tu kiteorang memang rapat . Selalu nya kalau aku ada masalah aku selalu mengadu dekaat n dia pun sama . Dia lahh yang paling bnyak mendengar masalh aku . Sekarang aku dan dia da ta sama kelas lagi . Tapi kelas aku dan bersebelahan saja . Aku betul-II happy daat teman dan sahabat yang sebaik dia . Aku harap aku dan dia akan berkawan buat selama-II nya .
NUR IZZATI ABD.AZIS KAWAN SEJATI SAYA BUAT SELAMA-II NYA .

Tu laahh serba sedikit somethin yang sweet aku dan kawan . Hope kamu suka dengan entry saya ni .

Peace ^_^V 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan