Isnin, 2 Januari 2012

School Holiday Will End !


Assalamualaikum Peeps !
Comel tak cat laughy dekat atas tu ? Huhu . Act , pic tu tak ada kene mengene pun dgn aku nya post kali ni .
Today hari terakhir student sekalian bercuti . Esok bakal bermula nya hari pertame sekolah for 2012 . Tahun yang baru , hari yang baru dan tentu nya barang-2 sekolah yang baru . Huhu . Adik-2 aku semua nya tak sabar nak sekolah bukan nya nak belajar tapi nak bergaya semata-2 . Eisy-2 . 
Pada tahun yang  baru niy aku punya azam yang baru . N insyaAllah aku akan tunai kan azam tu . Azam aku ?
Sila lihat ini : 
Ingin belajar bersungguh-2 campay capai matlamat aku

Menjadi seorang insan , anak dan pelajar yang baik

Menjadi seorang yang rajin kerana tahun lepas aku seorang yang teramatlah malas 
                 
                 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan