Rabu, 28 Disember 2011

Aku Dan Keputusan PMR !


Assalamualaikum Pembuka Bicara .
Hari ini Cik Ain ingin berkongsi kegembiraan saya bersama anda semua ! Huhu .
Tarikh 22.12.11 ialah hari yang paling bersejarah buat calon PMR batch 2011 . Makne ny  hari yang paling mendebar kan sudah berlalu . Masa tu bermacam-2 reaksi aku data tengok . Ada yang gembira , menangis gembira dan ad juga yang nmpak agak kecewe . 

Oke ! Kalau aku pula .. rase berdebar pada mula nya mmang ta dapt dinafikan . Tapi selepas mendapat keputusan akhir ny aku dapat menarik nafas lege . Alhamdulillah . Hanya itu yang mampu aku ucap kan selepas mendapat slip keputusan daripada Cikgu Junaidah . Nak tahu aku dapat apa ? Hehe . 
Tengok ur at bawah ue yerr ...



Ha ! Da tengok kan .. Akuu dapat 7A1B ! Dan B tu KH ! Eisy-2 . Agak kecewe . tapi . Nasi suda menjadi bubur lerr . Walau pun aku ta berjaya dapat 8A , itu ta membuat kan aku putus harapan utk terus berusaha mencapai cita-2 aku . Aku nak jadik seorang ...



PEGUAM ! Huhuhu .
 Aku harap aku dapat capai cita-2 aku ni . Sekarang ni aku hanya kene terus berusaha dan bertawakal kepada Allah agar cita-2 aku ni tercapai . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan