Sabtu, 19 November 2011

1st Contest Gambar Saya Menarik !!! by Ain

Hello Buddies !!

Aku nak masuk contest lagi . Aku ta tahu ur kenape tah ari niy aku teringin nak masuk contest-2 niy . Hehe . Semuo contest ni sangat menarik . Termasuk lah contest ini .. Sila KLIK SINI utk ketahui dgn lebih lanjut mengenai contest ini yer .. :)

 Ha ! Ini pulak banner tok contest ini ..




  1. Korang kene FOLLOW blog Ain utk ketahui maklumat dari semasa ke semasa.
  2. Mesti buat entry tentang "1st Contest Gambar Saya Menarik!!! by Ain".
  3. Copy banner contest dan letakkan di dalam entry tersebut serta linkkan ke blog ini.
  4. Boleh letak berapa banyak gambar yang korang suke.
  5. Tag 3 rakan blogger anda. Kalau lebih pun lagi bagus. Pastikan mereka tahu.

Antara gmbar yang aku ingin masukkan utk pertandingan ini ialah :

1st Picture of Me :

Gambar niy aku amik selepas aku balek dari beraye . Penat-2 pun aku boley men snap-2 agy . Hehe .

      2nd Picture :


Ha ! Niy pic mase raye tahun lepas . Iteorang raye at kampung aw ! 
Seronok cgt-2 !


Ahaa ! Mase niy aku dan kawan-2 pergi mandi-2 kat Diamond Hill . Mase tu iteorang 
sambut befday our frenz n sekali gus epy-2 selepas PMR berakhir :)

Last Picture :


Picture yang last niy memang amat bermakne sebab picture niy di ambil mase kami di akhir persekolahan seblum cuti sekolah bermula . Hamper-2 tu semua buda-2 keluz iteorang ny . n aku pon termasuk aw dalam kalangan orang yang menang tu . Aku dan rakan baik ku , Nur Izzati menang dalam pertandingan Gubahan .


Oke Done ! Aku harap aku boleh menang yer .. hehe . 
Berharap sangat dapat memenangi contest ini :)

Untuk contest niy aku mahu tag blogger ini :

HOPE KORANG-2 JOIN GAK YER ! 








1 ulasan:

  1. hyeee..serius menbg sweet pic2 kamu..good luck ok..aye dh folow blog kamu..n aye join gak contens nie..nh link aye

    http://waneey89.blogspot.com/2011/12/1st-contest-gambar-saya-menarik-by-ain.html

    BalasPadam