Jumaat, 16 September 2011

rindu kan dri mu yg dulu . .

assalamualaikum . HELLO KORANG ! oke . di sini saya , Nurain bt Rosman ingin menyatakan yg saya sedang bersedih . sebab ape ? sebab saya rase betol-2 sunyi . . emm . theres notin else i can say . cm lagu lak . huhu . saya hnye mampu mnggmbrekn aty sendri tanpe sape-2 bikin aqu senang . maybe tersenyum adalah care yg terbaik tok mnutup segala kesedihan yg saya alami . mungkin care itu nampak hipokrit . . apa kan daya hanya itu yg saya mampu laku kan . perlu kah saya terus begini . terus tersenyum walau pun hati ku sedang tersayat pilu . mengapa ? kerna saya mula merasa dri seseorang itu suda berubah ? atau perasaan aku yang suda berubah ? itu tidak mungkin berlaku . kerana aku amat mnyayangi dri ny . biar lah sampai bile-2 pon . biar lah sampai dia bosan . biar lah sampai aku hembus kan nafas yg terakhir . cukup indah cinta yg dianugerah Tuhan kepada setiap hamba-Nya . aku amat bersyukur sekali kerana dapat merasakan nikmat-Nya .sesungguh nye diri lelaki itu tidak berubah . mungkin dia perlukan sesuatu untuk merasakan kebebasan sementara masa masih ada . aku turut senang jika dia senang . aku akan turut sedih jika dia sedih . aku harus memberikan nya peluang . biar lah dia dengan dunia ny . dan aku denagn dunia ku . aku hanya mampu mencoretkan segala luahan hatiku melalui coretan ku ini . aku tidak mampu meluahkan segala nya kepadamu , sayang . takut aku sendiri yang terluka dengan keputusanmu . tidak mengapa . aku cuma mahu yang terbaik buaat mu , wahai insan yang amat kucintai .

ikhlas daripada kekasih mu .
Nurain . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan