Sabtu, 9 April 2011

My Frenz is My Inspiration

hola. .helo. .hole. .haha. .nothin special today. .
em. .today saia mao share story about my FREEENNNNZZZ. .

oke2. .my frenz is my inspiration. .huhu
especially frenz yg terdkat ngn saia. .cm2 kerenah dyeoanx tao. .

firstly. .Lynda ! Lynda !my frenz yg kecahkepoh. .huhu. .hope dyer ta mawa. .6pk cam terok an kecahkepohnyer ue tpiy dyer ta urr sterok ner pon. .kalow koanx kenal dyer btol2 bwu koanx tao yg dyer ue der keistimewaannyer aww. .kalow ta de dyer mzty dx2 lucky keluz iteoanx busaaaan glerw urr. .bab ta de oanx yg bley dyeoanx kacow. .hAhA !

NiY LyNdA n ZaTiE. .cUtE X dYeOaNx ?HUHU


n now i want tell u about my best frenz. .her names zatie o nia. .sowanx yg clumsy n SUKER BERANGAN. hihi. .satu ary kalw xberangan x sah. .Zatie ! Zatie ! dyer happy go lucky awww . .seronok kwn ngn dyer..saia bley jdix glerr kalow lyn dyer ue tao. .

next. .my group op KoReAn !member op this group terdiri drpd 4 gurlzz. .iaitu :

  • Siti Nor Aishah-she loves dancing
  • Nur Hikhmah Ain-loves singing
  • Nurul Farah Anisah- loves singing too
  • n the last one is Nurain Rosman iaitu saia lorw. .
ary2 iteoanx berckp sal korean entertainment. .huhu
ta busan pon lyn dyeoanx niy aw. .seronok der urr. .agy2 si Aishah ue. .
xabes2 ngn korean dancing dyer .hihi..


hA ! nIy aIsHaH. .dEr mCm koReAn tA ?

next. . .ha ! Har har har har Zeam. .aisyyy ! dyer niy xabez2 ngn BM dyer ue. .tpi cyan dyer ta bley on9 ariy2. .huhu. .dyer atew mx dyer ta kasik. .eisy3. .ha ! saia pon cyan gux tao coz kene buli ngn dyer. .ary2 kne on9 an dyer nyer. .haha ! walao papew pon saia ta kesaa urr. .



hA ! niy lorw HaR zEaM a.k.a HaZiM. .tngox ue tawe memanjang. .
hoho

n the last one. .my frenz yg ta perlu lorw disebut an nme nyer. .hehe. .actually he is my closest frenzz. .but i don knuow how to explain thiz. .my secret bio lorw saia jep yg tao ea. .hehe. .kalow saia da bersedia ty saia ctew lorw. .

oke. .asenyer ue jep lorw stakat niy. .kalow der mase saia ctew agy pcl my frenz. .
bubye. .tata. .LOVE YA ! 







Tiada ulasan:

Catat Ulasan